Штатний розпис СШ № 16 м. Києва на 2023-2024 н. р.
№ п/п | Посади | Кількість штатних посад |
1 | Педагогічні ставки | 46,06 |
2 | Директор | 1 |
3 | Заступник директора | 2 |
4 | Педагог-організатор | 1 |
5 | Вихователь | 7,84 |
6 | Практичний психолог | 1 |
7 | Соціальний педагог | 1 |
8 | Інструктор з фізкультури | 1 |
9 | Керівник гуртка | 1 |
Всього: | 61,09 | |
10 | Завідувач бібліотекою | 1 |
11 | Секретар-друкарка | 1 |
12 | Заступник директора з АГЧ | 1 |
13 | Лікар | 1,5 |
14 | Сестра медична | 1 |
15 | Сестра медична з дієтичного харчування | 1 |
16 | Кастеляна | 1 |
17 | Комірник | 1 |
18 | Шеф-кухар | 1 |
19 | Кухар | 2 |
20 | Підсобний робітник | 1 |
21 | Машиніст по пранню білизни | 2 |
22 | Робітник по ремонту та обслуговуванню | 2 |
23 | Прибиральник службових приміщень | 20,5 |
24 | Помічник вихователя | 4 |
25 | Гардеробник | 0,5 |
26 | Сторож | 5 |
27 | Двірник | 2,5 |
Всього: | 51 | |
Разом | 112,90 |
Всі педагоги школи, крім вузьких спеціалістів (музика, фізичне виховання), мають вищу корекційну освіту. Серед них:
15 вчителів-методистів,
7 педагогів мають звання „Старший вчитель”,
10 „Відмінників народної освіти”,
5 Відмінників освіти України,
1 вчитель нагороджений нагрудним знаком “Василь Сухомлинський”,
1 делегат ІІ з”їзду вчителів.
Значна частина педагогів є авторами підручників, корекційних програм, методичних розробок , журнальних дописів.
“Інститутом спеціальної педагогіки та психології НАПН України”;
“Інститутом корекційної педагогіки та психології” НПУ ім.Драгоманова;
Державною науковою установою “Інститут інноваційних технологій та змісту освіти” МОН України
Наказом МОН від 23.01.15 № 44 спеціальна школа-інтернат № 16 включена до складу науково-педагогічних колективів з розроблення програм з корекційно-розвиткової роботи.
1. Молодід А.Б. програма з трудового навчання «Основи кухарської справи»; для 6-7 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей К., 2015
2. Молодід А.Б. програма професійно-трудового самовизначення «Крок до мети» (варіативний модуль) К., 2016
3. Жук Т.Я, Трикоз С.В., навчальна програма спеціальних корекційних занять «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів (психосоціальний розвиток) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх закладів для дітей з розумовою відсталістю» К., 2016
4. Мальчевська О.П., Трикоз С.В. «Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загально-освітніх закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями» К., 2017
5.Дзіядевич Л.Г., Трикоз С.В. «Програма з корекційно-розвиткової роботи «Фізика і хімія у побуті» (у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних за-гальноосвітніх закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями»К., 2017.
Червень 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Ольга
2015-04-23 22:03:54Чи є у вас ваканції?...
Олексій
2015-02-27 20:50:14Які ваші вчителі?...