Реформування змісту освіти в спеціальній школі № 16

2017-10-03

/Files/images/P9270635.JPG

На виконання Всеукраїнського проекту реформування освіти за результатами дослідно-експериментальної роботи на базі Київського спеціального загальноосвітнього навчального закладу №16 3 жовтня 2017 рокувідбувся науково-практичний семінар «ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ» (2014-2017рр.).

Місце проведення семінару - лабораторія олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України,

Відкрила захід заступник директора з наукових питань ІСП НАПН України Колупаєва А.А. з повідомленням про нові орієнтири освітньої політики у зв»язку із прийняттям Верховною Радою 5 вересня 2017 р. нового Закону України «Про освіту», де передбачена окрема Стаття 19 «Освіта осіб з особливими освітніми потребами».

На семінар була запрошена начальник відділу освіти дітей з особливими освітніми потребами МОН України Симоненко Т.В., яка розповіла про необхідність реформування освіти і створення умов для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами, здобуття ними освіти на усіх її рівнях з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

Група педагогів-новаторів навчального закладу - Жук Т.Я., Мальчевська О.П., Молодід А.Б., Дзіядевич Л.Г. - презентували авторські програми для дітей з інтелектуальними порушеннями, створені у тісній співпраці спеціальної школи № 16 та лабораторії олігофренопедагогіки ІСП НАПН України під науковим супроводом її керівника Чеботарьової О.В. і наукового консультанта та співавтора програм к.п.н. Трикоз С.В. та апробовані у практичній діяльності у ході експерименту, які розглянуто науково-методичною експертизою рукопису та схвалено до видання з грифом «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (накази МОН України від 26.09.2016 № 1148, від 04.04.2017 № 526 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами»).

Підводячи підсумки семінару, присутні дали високу оцінку новаціям, що відвідають вимогам сьогодення, сприяють осучасненню корекційної освіти, розвивають потенціал дітей з особливими освітніми потребами, активізують їх пізнавальну діяльність, підвищують рівень інтелектуального розвитку.

За вагомий внесок в розвиток корекційної освіти всі учасники експерименту були нагороджені Грамотою Інституту спеціальної педагогіки./Files/images/P9270603.JPG/Files/images/P9270614.JPG/Files/images/P9270620.JPG/Files/images/P9270623.JPG/Files/images/P9270627.JPG/Files/images/P9270628.JPG/Files/images/P9270631.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 449

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930